tirsdag, november 29, 2011

Eiker Open 2011

Var som sagt til Eiker Open i weekenden, og hold da op, hvor er jeg udmattet! Her kommer lige en beskrivelse af turen;)

Torsdag:
Torsdag aften mødtes vi i Billund lufthavn for at flyve til Norge. Jeg er en rimelig god pakker, så havde kun taget min Tigers-taske og en mindre rygsæk med. Alle de andre havde pakket kæmpe kufferter, så da jeg viste min bagage, blev de helt forbløffet, hehe. Men manglede ikke noget! :) kun da jeg kom hjem igen.. Vi ankom til Oslo ved 23-tiden. Vi fik vores bagage, og tog derefter toget til centrum. Vi skulle bo på Hotel Scandic, som seriøst lå 1 minuts gang fra togstationen (dejligt!). Efter vi havde pakket lidt ud og sådan, lagde vi os til at sove, for det var blevet rimelig sent. Vi havde skubbet vores senge sammen, så det blev lidt hyggeligere:)

Fredag:
Næste dag stod vi op ved 9-tiden. Tog noget hyggetøj på og gik over på nabohotellet for at spise morgenmad. Lækker, lækker, lækker morgenmad! Så meget at vælge i mellem:) Resturenten var også rigtig fin. Træ over det hele og gamle ski på væggene. Efter morgenmaden tog vi bussen ud til NRC Tigers hal, som ligger en halv time væk. Her trænede vi fra 11-15. Ja, 4 timer. Dog holdte vi en lille frokost pause undervejs. Efter pausen kom Markus og Martine fra Viqueens (youtube) og hjalp os med noget tumbling (springgymnastik). Der kom også nogle andre fra NRC Tigers, men de så kun på:)

Vi var blev inviteret til at se NRC Tigers All Female hold træne (vores konkurrenter faktisk), men de kom først kl. 17, så vi havde 2 timer at fordrive. Mig og nogle holdkammerater tog derfor ned i centeret. Inde i H&M fik mig og en veninde et 50 kroners gavekort. Vi tænte, at vi ville bruge det med det samme, men da vi ville betale vores fingeringe med det, fik vi af vide, at det først galt fra på mandag :( Vi fortalte så, at vi rejste hjem på søndag, og så lod hun os bruge det alligevel:) NRC's træning var ikke rigtig noget ved, da de markede halvdelen af tiden. Vi blev heller ikke engang introduceret eller noget? Vi sad der bare.
Om aften sad mig og nogle veninder inde på vores hotelværelse og spiste og snakkede cheer sladder. Så hyggeligt:)

Lørdag:
Næste dag var konkurrence dag. Vi stod tidligt op, spiste morgenmad og gjorde os klar. Elsker at gøre mig klar til konkurrencer:) At sætte sit hår i en høj hestehale, få sin sløjfe i, putte den pink glitter øjenskygge på,  lægge sin eyeliner så præcis så muligt, og prikken over i'et. Få sin uniform på:)

Vores show gik ikke så godt, som vi havde håbet. Tre ting i vores Elite-stunts faldt ned, og en tredjedel af min side af pyramiden faldt ned:/ Da vi kom af gulvet var der en rimelig skuffet stemning, men efter Grant snakkede lidt med os, blev den lidt bedre. Dog var vi ikke de eneste, det gik galt for. Charmers (vores måske største konkurrent) tabte endnu mere, og selvom de er vores "rivaler", var det virkelig synd for dem.
Til præmie overrækkelsen fik vi en fin 3. plads. Dog var der ikke rigtig nogen glæde? :/ Ingen holdbilleder og folk snakkede ikke rigtig om det.

Som en afslutning på dagen var vi på TGI Fridays, som til gengæld var super hyggeligt! Det var en rigtig god stemning, og alle havde lidt glemt konkurrencen. Vi havde bestilt vores mad hjemmefra, så vi behøvede ikke vente særlig lang tid på den:) Stor burger med varme pomfritter, mums. Jeg sad ved bordenden, og det var egentlig meget hyggeligt, for Grant havde nogle rigtig spændende historier at fortælle om hans "fortid" :) Om dengang han blev lagt i håndjern, dengang han blev gennemsøgt af kinesisk politi i Beijing, om hans ekskæreste og folk der lagde an på hende, om kriminaliteten i St. Louis, USA osv. På grund af hans gode historier, blev vi der faktisk endnu længere:)

Søndag:
Søndag pakkede vi vores ting, tjekkede ud af hotellet og tog bussen til NRC's hal. Det var meningen, at deres coed hold skulle komme, så vi kunne have lidt hygge træning, men fordi de havde været ude og feste dagen før, var der kun tre der kom, haha :D Da vi om aften skulle hjem igen, finder vi ud af, at der er mega storm i Danmark. Ingen færger sejlede, broerne var lukket og halvdelen af alle fly til Danmark var aflyst. Vores fly blev dog ikke aflyst, men det var forsinket med 40 min. Men det var en super god tur! Kommer til at savne Unique næste år! :(

Heal streaches i NRC Tigers hal:)
Vi spiste brunch hver morgen på denne hyggelige restaurant.
Til konkurrencen. Elsker dette billede som Sofie har taget af Marie.
Alle pokaler og medaljerne. Vi fik bronze ud af 8;)

Smukke Christina.
Noget af vores awesome dans i showet.
En hyggelig aften på TGI Friday efter en lang dag♥.