søndag, december 18, 2011

Ååårh, den kære julefrokost!

Var til julefrokost sammen med de søde Tigers folk og uha hvilken aften;)

Jeg startede hjemme hos en veninde, hvor mig og fem andre veninder gjorde os klar;) Det var egentlig super hyggeligt, selvom vi havde mega meget stress på. Vi skulle med bussen derind, men vi vidste ikke helt hvornår den kom, så vi skyndte os bare derop. Da jeg ikke havde højhælede sko på, løb jeg foran, for at se hvornår den kom. Lige da jeg så, at den kom 16.50 (den var .55) kom bussen kørende. Jeg råbte, at de andre skulle skynde sig, og det endte da også med at vi nåede bussen. Da vi så satte os ned, slukkede chaufførren bussen og gik udenfor. Hooold nu op. Der gik 20 minutter, før han kørte videre. Vi kørte ind til byen og skiftede til 6a, men hold da op hvor var det koldt! Bare ben og 3 graders frost passer bare ikke godt sammen!

Til julefrokosten fik vi noget rigtig lækker mad. Det var dog en lidt underlig kombination, man det smagte godt, så jaja. Efter maden blev der så småt taget hul på diverse  flasker og dåser, og så gik det bare derud af. Hvor var det egentlig sjovt at se hvordan folk var som fulde?:) Kan vidst roligt sige, at de fleste var mere eller mindre fulde! ;) Men nu skal vi jo altså også tænkte på, at det er en Senior aften, hvor folk altså er 15-25 år. Det er jo ikke det samme som at feste med en flok 15-årige.. For at være ærlig tror ikke at jeg har drukket så meget, som jeg gjorde den aften. Jeg havde fået 6 måske 7 genstande i alt, og kunne altså godt mærke at mit hoved snorrede lidt rundt sidst på aftnen. Men kender i ikke også det, hvor man sidder og snakker med en som bare er dobbelt så fuld som en selv? :) Altså selvfølgelig er mine 5 armbånd af ægte diamanter? Hvad regner du med?;)

Næste dag havde jeg det ikke dårligt eller noget, men spørg lige som det var hårdt at opvarme Piggy Wiggys!? omg, troede jeg var døende eller sådan noget!? Vi havde desuden også juleafslutning hos Tigers og kan vidst roligt sige, at vores show ikke var det bedste.. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar