søndag, december 25, 2011

Juleaften:)

Så blev det skam også jul;) Har overhovedet ikke været i julestemning i år:( Hele Danmark har generelt ikke været i julestemning i år? ..jeg bebrejder sneen, ligesom alle andre. Dog har butikkerne altså hellere ikke været særlig gode med at pynte op? Ihvertfald ikke som sidste år! Føler seriøst stadig at vi er i september eller sådan noget? December er gået aaalt for hurtig! Er overhovedet ikke klar til 2012!

Doooog! var jeg en smule i julestemning, da jeg vågnede juleaften morgen:) Var alligevel lidt glad for, at det var juleaften. Vi skulle holde jul hos os i år, så mine forældre havde rigtig stået og været stresset i køkkenet, hihi;) Men det var super hyggelig aften med lækker lækker mad. Vi fik både and, flæskesteg, alm. og brune kartofler, rødkål, brun sovs, svesker, ribsgelé, chips og hele molevitten. Vi fik også risalamande med kirsebærsause og konfekt senere. Hvor var min mave dog fyldt! Men her kommer lige nogle billeder fra aftnen;)




Håber også i havde en god dag/aften!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar