torsdag, december 29, 2011

I go shopping, when I'm bored.

Var inde i byen med min søde kusine (http://closetofchristi.blogspot.com/) idag (som faktisk var igår, da den er over midnat. Teknisk set var det heller ikke dag men aften, da vi var der fra 17-19). Anywaaays. Vi startede på Strøget, da de lukkede først, og hold da op hvor var det smukt at gå under den kæmpe lyskæde! Har aldrig været derinde om aftnen, så havde aldrig set den før. Vi var inde i Bestseller, som jeg aldrig havde hørt om! Havde heller ikke hørt om en Vero Moda/blandingsbutik, og det kunne hun bare ikke tro på, haha. (men er begge nogle super butikker, som jeg helt klart vil besøge igen). Vi var bagefter i Gina Tricot, hvor vi havde fundet en masse ting vi skulle prøve, eller rettere talt; Christina havde fundet en masse ting til mig og næsten igen til sig selv, hehe. Da vi så lige er nået ind i prøverummet og har smidt tøjet, siger medarbejderen at de lukker nu. ..da mangler jeg bare at prøve 10 ting.. Snak lige om stress? Når lige at prøve de to forreste ting, som selvfølgelig er BH'erne. Awkwaaaard. Da jeg kun når at prøve de to ting, køber jeg dem og så lige den grå t-shirt. Havde også en masse fedt festtøj jeg skulle prøve, men det var der sku' ikke lige tid til! Bagefter skyndte vi os ned i H&M på broen, men der var ikke rigtig noget, så vi gik bare mod Bruuns istedet. På det tidspunkt var min bamsestøvler såå våde! :(
Vi så var inde i Deichmann sko, da der pludselig kommer to drenge hen til os og spurgte, om vi ikke ville tage et billede af dem? øøh jo? *klik*. Da vi så senere er på McDonalds, går vi forbi dem, men siger ikke noget, da de er sammen med nogle andre. 2 minutter efter står de så ved vores bord, og spørg hvordan det går:) (de er btw. ikke nogle pæne gymnasie fyre eller noget, nej bare nogle 8-9.klasser). Vi snakkede kort, og så gik de ud. Vi når lige at grine over det, inden de kommer tilbage! :) De fik åbenbart ikke sagt ordenlig farvel? :) Haha, omg tænker man så bare lige.


Mega awesome top fra Bestseller. Gav 100 kr., normalt 250.
Rød strik fra Bestseller (gav 75 kr., normalt 300), Grå oversize trøje fra Gina Tricot (gav 40 kr., normalt 80),
To pinke BH'er fra Gina Tricot (gav 40 kr. pr., normalt 80 kr.) og sorte stiletter fra Deichmann til 200 kr.

1 kommentar: