torsdag, november 17, 2011

Forkølet :(

Er blevet såå forkølet:( Da jeg vågnede i morges, havde jeg det fint, men lige så snart man kommer over på skolen, bliver man da bare "angrebet" af virusser. Tror seriøst jeg gik ud og pudsede min næse 10 gang i løbet af dansktimen bare (og det er selvfølgelig den time, hvor vi laver fælles ting, så man bare skal vade fordi hele klassen -_-) LML. I frikvarteret tog jeg så hjem, da jeg ikke lige orkede fysik og derefter kroket (?). Tænker lidt, kroket i en sportshal? med en masse hyperaktive unger? Det skal da nok gå galt..
Men sidder nu i vores dejlige sofa med min skønne dyne over mig. Spillede rigtig Tetris Battle, men da jeg er gået helt ned i rank 25, har jeg opgivet det lidt;) Istedet sidder jeg og hører musik, læser cheerblogg, pudser næse og guffer snøfler  ♥.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar