søndag, november 13, 2011

Hygge, pizza og Madagascar;)

Lørdag:
I lørdags var jeg sammen med den skønne Maria. Vi var alene hjemme, da hendes forældre er ude og rejse;) Eller vi var faktisk ikke alene, da hendes storebror og hans to venner også var der, men jaja:) Vi startede med at sidde ovenpå i stuen og være på computeren. Da vi begge går til cheerleading, så vi nogle cheer videoer af de andre hold, som vi snart skal konkurrere imod. Det ser desværre ud til, at vi får hård konkurrence i år! :(

Efter det gik vi udenfor og hoppede lidt på trampolin. Da vi på et tidspunkt fandt på, at lave vores cheer routine på trampolinen, kom Sebastian (storebroren)'s venner ud for at ryge, haha. Lidt akavet, men så fik de da også lige en opvisning;) Gjorde ikke mig noget :D Ved halv 6-tiden blev det så spisetid. Vi bestemte os for at bestille pizza, da igen gad og lave mad på det tidspunkt:) En halv time efter kørte vi os så "down town" for at hente vores pizza og købe lidt snolder:) Da vi kom hjem, satte mig og Maria os ovenpå igen. De har en lille stue deroppe med et TV og en meeega behagelig sofa! Mens vi spise så vi 'Wipe out' (med Sidney Lee btw.) Bagefter kom 'Madagascar 2', som vi bare havde ventet på hele aften!:) Den er sååå sjov! Men ellers hyggede vi med bare med film, slik, chips og en sofa, som man nemt kan falde i søvn i!!

Ved 22-tiden kom min far, og derefter kørte vi på McDonalds? Lidt underligt valg og tidspunkt, men det ville han, så det gjorde vi :) ..hvad man dog ikke gør for sin far, tænker man så bare lige. Da vi kom, var der næsten helt tomt. Der sad kun en drengegruppe på min alder, hvor jeg kendte en af dem :p feeedt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar