lørdag, november 12, 2011

Ma' Friday! ♥

I går var jeg til Fifa- og landskamp aften hos Helena. Vi startede kl. halv syv, hvor Helena, Sissel, Mark og René havde lavet hjemmelavet pizza til os andre (vi var 7), og de smagte faktisk rigtig godt! Lækker hjemmelavet bund med massere af fyld! :D Total overproppet med både bacon, oksekød, skinke, ost og ananas. Så mange dejlige pizzaer! Efter aftensmaden så vi landskamp, Danmark-Sverige, hvor "det yndige land med brede bøge" selvfølgelig vandt;) 2-0 enda! Efter kampen var slut, spillede vi Fifa 12, og det gjorde vi egentlig resten af aftenen;) Jeg har aldrig spillet Fifa eller noget andet fodboldspil før, så gad egentlitlig ikke være med, men nej nej, der havde jeg ikke noget valg!;) Jeg startede med at spille mod René, og det var faktisk meget morsomt, da jeg ikke anede, hvad jeg gjorde. Selvom de andre råbte: "kryds", "cirkel", "firkant", "trekant" osv., fattede jeg stadig ikke hvad jeg skulle gøre! :D På et tidspunkt skulle jeg spille bolden væk fra mit mål, men skød den bare rundt mellem mine spillere, som så skød på mål, haha, faaaail. Igen gik dog ind, men alle var bare flade af grin:) En rigtig hyggelig aften alligevel.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar