fredag, november 18, 2011

Vildeste gåtur til dato..

I aftes var jeg så på vej hen til bussen som normalt. Eller min far plejer og køre mig, men da han lå og sov, bestemte jeg mig bare for at gå. Jeg vidste ikke helt hvilken vej, der var kortest, så tog den "øde" (over marker og skove, istedet for vejen). Lige da jeg træder ud af skoven, ser jeg bussen køre forbi stoppestedet på den modsatte side af vejen.. Great. Nu skal jeg stå og vente en halv time i frysende kulde og bulhamrende mørke:( Da jeg kommer hen til busstoppestedet, ser jeg et lille bål inde i skoven. Synes at det så rigtig flot ud, så tog et billede af det:) Selvom jeg ikke kunne se nogle mennesker, ville jeg ikke tage et med blitz, da det ville være lidt underligt.

Det lidt ringe billede af branden, da jeg ventede på bussen.
Da der som sagt er en halv time til den næste bus kommer, begynder jeg at gå hen til det næste busstoppested (og der er seriøst langt!). Men gad ikke vente. På et tidspunkt kigger jeg mig for sjov tilbage, og så kommer der kraftedeme en cykellist farende mod mig! Kæft jeg fik et chok!! Forestil dig, at der er helt stille, og du pludselig kigger dig tilbage, og så for øjenkontakt med en uhyggelig cykellist en halv meter fra dig. Troende det var en morder, der havde forfulgt mig!

Efter små tyve minutter og en del km længere, kommer der pludselig tre brandbiler farende forbi mig. Efter 1 minut eller 2 kigger jeg mig så tilbage, for at se hvor de skal hen, og gæt hvad jeg så ser!? Brand i skoven! Fuck, hvor var det surrealistisk. At jeg præcist havde gået forbi det sted. Såå underligt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar