lørdag, november 05, 2011

75% udsalg!!

Igår var jeg lige inde i byen før tumbling træning (springgymnastik), og fik faktisk gjort nogle rigtige gode køb! Nåede kun i Gina Tricot, Sisters Point, H&M og Bik Bok, da jeg ikke havde så meget tid. Men behøvede faktisk ikke at gå i flere butikker. Havde allerede brugt nok penge;)

Men i Gina Tricot købte jeg fire ting. Et sort tubetørklæde, en lysebrun striktrøje med grå striber, en rød silketop og en sort top med nogle guldkæder i siden.

I Bik Bok havde de som sagt 75% udsalg, fordi de lukker:( Men kæft de havde nogle gode tilbud! Gid jeg havde vidst om det før, for så havde jeg taget derind noget tidligere. Det var næsten ikke noget tilbaaage:( Men fik købt 4 strik tørklæder og en lysebrun shorts heldragt. Der var desuden også syyygt mange mennesker derinde!! Buuuuu.


Sort tubetørklæde til 80 kr.
Lysebrun striktrøje med grå striber i str. M til 149 kr.
(normalt 199 kr.)
Rød silketop str. 36 til 125 kr.
Sort top med guldkæde detalje i str. XS til 99 kr.
(normalt 199 kr.)
Hvid tubetørklæde til 25 kr. (normalt 125 kr.)
Grå tubetørklæde til 25 kr. (normalt 125 kr.)
Mørkeblå tubetørklæde til 25 kr. (normalt 125 kr.)
Sort tubetørklæde til 25 kr. (normalt 125 kr.)
Beige-farvet shorts heldragt str. S til 49 kr. (normalt 199 kr)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar