torsdag, november 10, 2011

Hmm.. andesteg! ♥

Idag er det jo torsdag d. 10. november, men det er også Mortens aften! For de fleste er dette bare en helt almindelig torsdag, hvilket det jo egentlig også er, men for min familie er det den aften, vi skal ud og spise:) Vi skal spise på Thorsmølle, som er en rigtig hyggelig restaurant midt ude i skoven:) Vi bliver omkring 14 (min familie, mine onkles familie, min mormor og morfar og nogle af deres kolonihave venner).
Men glæder mig meget, da det plejer at være rigtig hyggeligt.. og maden! omg. Det er virkelig lækkert! I kan lige få menuen;)

Forret:
Gravad laks med sennup og surbrød.

Hovedret:
Stegt andesteg med æble, tyttebær, gelé og rødkål. Hertil sovs, hvide og brunede kartofler. (mums!)

Dessert:
Flødedessert med bær.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar