lørdag, marts 31, 2012

Rimelig vild alligevel!

Pååååskeferie. Efter skole tog vi hjem til Lise for at lave nachos med ost. Vi fandt et tæppe og noget musik og satte os udenfor i det lækre vejr. Om aftnen tog vi hjem til Simone for at gøre os klar til "fest" ved Stilling sø. Da vi kom til Stilling, kunne vi ikke finde stedet, så Lises fætter Jonas og to af hans venner kom og hentede os:) Da vi kom ned til søen, var der intet lys, siddepladser eller musik. Yessss. Der var nogle "seje fyre" med scootere, men da de kørte, fik alle pludselige "gode idéer" som at smide hans hjem og kasse øl i søen, drikke hans cola-flaske (vi havde glemt noget at blande med) og snuppe hans tre alkohåål flasker. Pludselig kan vi så høre scooter-lyde, og folk begynder at råbe "fuuuck" og "løb"! Folk begynder at flygte, og jeg flygter selvfølgelig med? Vi løber igennem en kæmpe have (rigt kvarter) og gemmer os bag bilerne på vejen. Jeg havde kilehælssko på, en drink (som jeg blev nødt til at smide pga. kampens hede) og en pose med flasker, så det var rimelig svært at løbe. Men sygt skræmmende! 1.) Jeg kendte dem ikke 2.) De er både stærkere, ældre og hurtigere end os og 3.) Fordi det var mig, som havde deres flasker. Nogle sagde godt nok, at jeg skulle smide dem, men hvorfor smide tre flasker god alkohol?

Da faren var ovre, drog vi "videre ud i natten":) Vi ville til fest hos en Martin, men da vi ikke havde en invitation, kunne vi ikke komme ind. Det var nogle aka. Jonas en smule utilfreds med, så han ville snakke med forskellige folk fra festen. Det endte med, at hele festen til sidst kom udenfor på vejen, og at alle naboerne kiggede på os fra deres vinduer. Yep.Vi brugte resten af natten på at være crime. At rende rundt i byen, hvor (ikke mig) lavede en smule hærværk. Rive brædder af et hegn, smide nyåbnede dåser ind i haver, starte en græsslåmaskine, tage en fodbold, sparke den ind på en bil og bagefter skyde den i søen, vende en robåd i søen, så den druknede osv. Amen!!

Mig, Lise og Simone (monde) ♥  Elsker de tøser:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar