tirsdag, marts 06, 2012

Birthday girl!

For 7 dage siden var det Helenes fødselsdag, hurra hurra hurra! 16 store år. Endelig:)

Startede dagen ud med at spise morgenmad med min familie. Min mor havde taget rundstykker med på vej hjem fra arbejde, så dem fik vi selvfølgelig til morgenmad. Da jeg kom over i skolen, blev jeg modtaget med en masse kram og 'tillykke med dagen'. Jeg havde dagen før bagt en lagkage, så den havde jeg med i skole. Det var rigtig meningen, at det skulle være en regnbue kage (google det), men bundene gad bare ikke rigtig bage? Der stod 12 minutter i opskriften, men efter en halv time var de stadig ikke færdige. Den eneste der blev færdig, var den pinke, så den kom med i kagen:) I det store frikvarter delte vi så kagen. Vi havde sat os i en anden blok, da jeg ville dele til mine (mange) bedste venner og ikke klassen. Dog blev vi opdaget i at spise kage, (det er ikke tilladt på min skole), så mig og dem der endnu ikke havde fået, rand udenfor skolens område og var rebeller der.

Om aftnen havde jeg tvunget min familie til sushi på Soya 2. De har aldrig smagt det før, og ville meget hellere på en pizza eller italiensk resturent, men nix, mig der bestemmer. De endte (heldigvis) med kunne lide det, så det var godt, for jeg eeelsker det! Bagefter ville jeg gå en aftentur i byen, men det gad min familie ikke:( Da jeg kom hjem tjekkede jeg facebook, så noget fjernsyn og smuttede i seng. Lækker dag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar