onsdag, marts 28, 2012

2 familier i Michigan?

Som i ved, eller måske ikke ved, så har min cheerklub en amerikansk træner. Hun hedder Alison, og hun er virkelig sød. Hun er altid smilende, og så er hun utrolig udadvendt. Nu tænker i måske; 'hvad har din træner med Michigan at gøre?'. Nu skal i få det af vide. Alison og hendes familie bor nemlig i Hartland, Michigan, som kun ligger 10 minutter væk fra Howell, hvor jeg skal bo! 10 freaking minutter!! I mean, what are the odds!? Mig og Alison snakker meget sammen herhjemme (vil dog gerne snakke endnu mere med hende), og hun har fortalt mig alt om High School, Howell, Michigan, cheerleading, vejret, naturen, hvordan livet er der osv.

Alison's mor har allerede snakket med min værtsfamilie, og de er begyndt at blive venner. De har også foreslået, at jeg kunne komme på ferie med dem, og hvis min familie ikke viser mig rundt i Michigan, vil de hellere end gerne gøre det! Alison's mor arbejder også på min skole, så jeg kan bare køre med hende hjem, når jeg skal hjem og besøge dem:) Vi har også allerede aftalt, at jeg skal hjem og spise hos dem en gang om ugen! Næste år kommer til at blive awesome!! 
Hendes mor kommer og besøger Danmark d. 7. april, så tror mig og min familie vil lave noget med hende og Alison:) Ved bare ikke hvad, så har i nogle idéer!??


Generalprøve til DM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar