søndag, marts 18, 2012

National champs one more time! ♥

DM i cheerleading. Hvor skal jeg starte? Fredag aften kørte min far mig ud til Tranbjerg skole, hvor vi skulle sove. Synes det er lidt underligt, at vi skulle sove sammen på en skole, når DM alligevel er i Århus? Men fred være med det, det var hyggeligt;) Om aftnen havde vi noget 'team bonding'. Vi skulle skrive vores navn tre gange på et papir, klippe det ud, putte dem i en pose og så trække tre andre navne. Derefter skulle vi skrive noget sødt om vores personer på vores sedler, og så ville vi få vores seddler udleveret næste morgen til inspiration. I løbet af natten løb mig og fredes luftmadras tør for luft, så jeg sov praktisk talt på jorden.. :/ Vi stod op kl. 6, spiste morgenmad, fik uniform på, lagde makeup, krøllede og sættede hår og pakkede alle vores sager sammen for at nå vores bus til hallen halv 8. Henne i hallen fik vi krøllet de sidste pigers hår, og så var det afsted til fotografering og opvarmning. Vi skulle på som det første hold (aner ikke hvem der har fundet på den underlige ide at starte med de ældste), så vi droppede inmarchen for at opvarme i længere tid.

Inden vi skulle på gulvet, var jeg ikke så nervøs, som jeg plejer. Tror det er fordi, vi har kørt showet igennem så mange gange, at jeg føler mig sikker i det. Men da vi så blev råbt op, og jeg løb ind på gulvet, blev jeg pludselig super nervøs. Har aldrig været i en så stor arena, og det var dobbelt så mange mennesker som sidste år. Jeg stiller mig på min plads, lamperne skinner ned på mig, kigger på årets dommerbord og venter så bare på at musikken starter #bestfeeling. Da musikken starter bliver mit hoved helt tom, og jeg ligger ikke mærke til noget som helst. Men sådan er det altiiid. Vi har altid svært ved vores første pyramide, så det var så fedt at alle heppede på hinanden, og da den så hittede, var alle bare 'YES'. Nu havde jeg kun en bekymring tilbage. Min araber flik. Årh, har haft så mange rædsler for den! Efter vore layout's gjorde jeg mig mentalt klar til det, og blev ved med at tænke "du gør det!", "du gør det!", "du gør det!", og så gjorde jeg det! Da routinen var færdig, havde jeg den bedste følelse i kroppen. Folk klappede og råbte så meget (sikkert også fordi vi var det første hold), men fuck var det fedt. Er så stolt af mit hold!!
Resten af dagen gik med at opvarme og gå på gulvet med mine to andre hold (Piggy Wiggys, 6-12 år og Tigers Surpreme 12-15 år). De klarede det begge super godt, så var virkelig glad på deres vegne.

Ved 19-tiden var der præmie-overrækkelse. Moment of truth, hæææh. Min hold tog guld (for 2. år i træk ;)), det andet senior hold (det med drenge) vandt sølv, Supreme fik guld og mine søde Piggy Wiggys piger fik en flot 7. plads. Efter DM var de to senior hold (Unique og Infinity) på Jensens Bøfhus på havnen. Her spiste, hyggede og holdte vi guldfest:) Det var utrolig hyggeligt, og en virkelig god slutning på et fantastisk weekend. EM i Holland next!!

7 af Piggy Wiggys pigerne.
Der krølles hår på skolen.
Vores 'singelbased' på gulvet.
Heaaaals!
Alison bliver interviewet af kommentatoren (Claus Elming fra Vild med Dans)
Supreme vinder guld med dagens højeste score.
Mit elskede hold, Tigers Unique.
Mig nr. 2 fra højre.
Mig og min gamle flyer cille:)
Unique med vores guldmedaljer på Jensens.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar