mandag, februar 13, 2012

Vinterferie / weekend (hjerte)

Long time no talk. Beklager for den lange tid mellem mine indlæg. Synes ellers jeg har en masse, som jeg gerne vil skrive om, men får ligesom bare aldrig blogget om det? :(

Fredag fik jeg min 2. Hepatitis B vaccine. Har intet imod nåle, så det var helt fint. Om aftnen var jeg til tumbling træning. Efter trænerne har opfordret os til at komme, er der dukket såå mange op:) Efter tumbling blev mig og nogle andre der en time ekstra for at stunte og hygge tumble. Den time er altid sjovest, for det er rene seniorer, og man får lov til at gøre, hvad end man har lyst til:) Bare rende rundt i joggingbukser, spise og have det rart. Den første halve time lavede jeg saltoer med enten Emil eller Alison (vores amerikanske træner, kommer til hende senere). Den sidste halv time havde mig og Sofie gammeldags gymnastik time med Emil. Vi fik lov til at lave op hop's, salto'er og andre gymnastik ting:)

Lørdag var en rigtig GTL-dag (hvis du ser Jersey Shore, ved du hvad jeg snakker om) ;) Jeg var først ude på min fars arbejde, hvor far trænede i fitness'et, og jeg var ude i badet, haha. Rart at man kan stå under det varme vand i evigheder uden at betale for det. Bagefter tog jeg en smule sol, og så drog vi Føtex for at købe vitaminer til ham og stenfri vindruer til mig. Om aftnen var jeg til fest hos min venindes kæreste Mathias.Vi var tretten mennesker, fem piger og otte drenge. Folk kom og gik lidt, men der var faktisk en rigtig hyggelig stemning. Nytårsaften havde jeg mødt den her vildt søde dreng, men den kom ligesom ikke længere end det. Pludselig dukker han så op til Mathias' fest. Vi sidder og snakker med de andre, men da Mathias og hans kæreste pludselig er forsvundet, går mig, ham og en anden veninde nedenunder for at se hvad de laver. Efter vi har busted dem i at lave ingenting, vil vi smutte ovenpå igen, og for at gøre en lang historie kort. Han tog armene rundt om mig, og vi kyssede lidt. bum.

Søndag gik uden tømmermænd. Er faktisk dybt imponeret over hvor mange genstande jeg kan tage uden at få tømmerbamser dagen efter. Tror bare min krop "afvikler" det, mens jeg sover? Who knows? It works. Senere på dagen var til til Unique træning. Meget rart at komme lidt ud og møde sine dejlige cheer piger igen. På Tigers har vi en amerikansk træner ved navn Alison. Har en lidt vild historie om hende, men den kommer i et indlæg for sig selv. Glæd jer!



Hvad har i skønne mennesker lavet i vinterferien?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar