fredag, februar 03, 2012

Sne, træning og en del køren i cirkel.

Er lige kommet hjem fra en god tumbling træning. Der var rigtig mange som mødte op, så det var bare fedt. Til opvarmning lavede vi noget stafet, som seriøst var det sjoveste ever! Vi skulle dele os i fem fair hold, men vores hold var rene seniorere, hæææh. Vi skulle basically bare lave nogle øvelser som trillebøre (med og uden hænder), krappe gang, baglæns krappe gang hvor en holder i benene osv. Men fordi alle failede så meget, fik man helt latter krampe:) Seriølle, jeg fik trænet flere mavemuskler til den opvarmning, end jeg gør normalt:)

Mig og en anden veninde/holdkammerat er nogenlunde på samme niveau i tumbling, og vi fik begge kørt vores araber flik idag! Yay, for det. Jeg fik også kørt min stående back på trampolin, endtil en af de andre slæbte mig med ud på gulvet. Jeg kender ham næsten ikke, men var egentlig glad for at komme ud på gulvet, da jeg inderset inde godt ved, "at jeg er vokset ud af trampolinen" :(

Da vi kom ud på parkeringspladsen, var der faldet englesne! Ikke bare den almindelig sne, men den helt bløde og fine, som man bare har lyst til at tage op og putte i munden. Det sneede også dengang vi skulle herind, rimelig meget endda, men det er bare endnu flottere om aftnen! Vi skulle køre med Cilles søster og hendes veninde, da hun lige har fået sit kørekort. Maria (min tumbling buddy) skulle også med, da vi skulle køre hende til Ormslev. Oooh the joy! :D Vi startede med at køre af motorvejen nogle gange, og det er altså en udfordring at komme tilbage på den, og så i den rigtig retning. Vi kørte derefter lidt forvirret rundt, da de ikke kunne finde 'rundkørslen til Ormslev'. Vi fandt så vejen på en iPhone, men den ledte os igennem Edslev til Årslev.. forkert by. Vi kørte derefter til Gl. harlev, da Cille kunne vejen derfra. Men at køre i Gl. Harlev, sidst på aftnen, helt øde, fyldt med is er altså spookey. Især med dem foran som fortæller historier om "manden i mosen" og andre uhyggelige ting:) Men tro ikke at vi ikke fandt stedet, for det gjorde vi! ..og det tog kun en time, selvom det kunne gøres på 12 minutter! (slog ruten op på google maps). Hahaha, men ej, det var skam en hyggelig tur!


En mini tumbling video fra sidste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar