mandag, maj 14, 2012

Fest i gaderne♥

Kl. 18 kom pigerne hjem til mig, hvor mine forældre havde bestilt pizza. Vi morede os meget over, at jeg havde været til sådan noget filmindspilning tidligere på dagen, som jeg klokkede sygt meget i. Efter maden gjorde vi os klar, mixede drinks og så kørte min fader os ind til byen. Rigtig var aftalen, at vi ikke skulle drikke og være hjemme inden kl. 22, men det havde vi ikke tænkt os at overholde;-) Da vi kom, var det stadig lyst, og folk var ikke rigtig kommet endnu, så liidt kedeligt. Men allerede inden en halv time var det mørkt og der var en masse folk! :-) Der var to scener med livemusik i hver sin ende af gaden og så en masse musik, barer og sidegader imellem. Ved 22-tiden løb vi tør for drikkelse, så vi ville i Fakta, men de havde lukket. Vi fandt så en kiosk, hvor vi tog nogle flasker, og selvom cilles havde sin søsters ID med, spurgte hun overhovedet ikke? ;-) Senere på aftnen mødte vi tre drenge som virkede meget søde og festglade. De havde fået lidt at drikke, men det havde vi også, såå.. :-) De sang rigtig med på sangene, men pludselig stoppede de op og udbrød "Surrender!". Derefter begynder de så at kysse hinanden!? Mega morsomt, men tænkte bare wtf? Så hvis i kender August, Asbjørn og Patrick, så kontakt mig lige, ik? ;-) Flødeklinikken skulle så spille på den anden scene, så vi gik med dem derned. Vi kunne ikke finde det, så vi spurgte en mand( aka. homoseksuel) ved en bod. Han var sådan rigtig Chris MacDonald dansk-amerikansk accent; "Så går i bare her nee', og når i ser 'Tobacco' skiltet, drejer i bare til ventre, ikkæ?". Mega nizzel. Vi dog dog med aldrig at se dem, da der var for mange mennesker, og vi skulle på toilet, hahahah:)) Lad mig lige sige en ting; fuck det er svært at finde toiletter i byen om natten! ;-) Men ellers hyggede vi os bare derinde. Jeg mødte ikke rigtig nogle jeg kendte, men cille og monde mødte en masse, så dem var vi sammen med. Var hjemme lidt i to, spiste pizza og faldt så i søvn med Simone.


1 kommentar:

  1. Det lyder hyggeligt. Fine billeder :)

    Jeg har gang i en give-away. Kig forbi :)
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet