tirsdag, maj 22, 2012

Byfeeeeeeeest!

Fredag:
Fredag skulle jeg så for børne diskoteket sammen med Anja og Anika. Piggy Wiggys (et 6-12 årig cheerleading hold jeg er hjælpetræner på) skulle optræde som "velkomst", og bagefter skulle vi bare stå for nogle lege. Mega kedeligt egentligt. Det sluttede kl. 21, hvilket vil sige, at jeg ikke nåede at komme til forfest hos nogle :ii ved 22-tiden begyndte det at blive mørkt, og folk begyndte at komme ned på pladsen. Mine veninder var selvfølgelig rimelig berusede, men jaja :D Vi betalte for at komme ind i teltet, men de fleste sad bare og drak og hyggede på tribunerne;) Jeg havde ikke rigtig aftalt at være sammen med nogle specielle, da seriøst alle unge fra galten og skovby kommer. Folk svarer heller ikke på deres mobilen, fordi man ikke kan høre noget. Så man går bare med dem man møder, haha:D Ved midnat gik Niklas på, og for at være ærlig kan jeg ikke huske, om vi var inde og se ham eller ej. Vi gik seriøst ud og ind hele tiden.. bagefter var jeg henne på pizzariat med nogle gutter, og så kom min far og hentede mig. Jeg kunne godt have blevet der hele natten, men fyrerne kommer ALTID op og slåes - og så kommer politiet og alt mulig, og det gider min far ikke. Så var hjemme ved 2-tiden igen.




Lørdag:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar