tirsdag, januar 03, 2012

Mål for denne cheer sæson



Jeg skal have en flot toe touch i løbet af året. Den er vandret nu, men den skulle gerne over det! :)



Have en stående eller araber-flik-back i år. Ved godt at det er rimelig højt sat, men skal have noget jeg kan arbejde hen imod.
Især hvis jeg har nogle som helst planer om at komme på et All-star team i USA.





Blive en stærkere og mere solid base.                                      Strække mere ud. Selvom jeg er base, ville jeg elske                              Få min full på airtrack og havetrampolin.
Jeg vil begynde at styrketræne mere end jeg allerede gør.            at være smidig, så jeg kan flexe de vildeste                                                   Nu har jeg øvet på den noget tid,
Tage armstrækkere og squards hver aften, så vores                      flyerpositioner i spejlet, hehe! Det ville også                                men kommer stadig kun kvart/halvvejs rundt.
pyramider, stunts og barskets kan hitte sikkert:)                               forbedre min tumbling og mine jumps bla.                                                        Den skal helt rundt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar