lørdag, januar 07, 2012

Jeg koser mig(:

Fredag aften. Hvad har jeg lavet? Først var jeg til lægen for at få min 2. vaccine mod Hepatitis B. Plejer ellers aldrig at have noget imod det, men idag gjorde det godt nok ondt:( Da jeg kom hjem, tog jeg mig en "lille" lur, som varede helt til aftensmaden, hæhæ. Synes det er vildt hyggeligt, at juletræet stadig stråler, stearinlysene er blevet tændt, og der er helt mørkt udenfor . Man kommer i sådan en dejlig stemning. Kl. halv 6 tog jeg afsted til tumbling træning i Viby. Min venindes storebror havde lige fået kørekort, så han kørte derind. Han kan godt lide fart, hvilket også kunne mærkes! ;) 180 på motorvejen og mellem 120-160 km/t på landevejs strækningerne. Jeg havde ikke noget imod det, da jeg eelsker at køre hurtigt, men min far var sgu ikke så glad for det, da jeg fortalte ham det, hææh.

Tumbling var ikke så meget ved, da der næsten ingen trænere var. Men så stuntede vi lidt og hygge sprang. Jeg fik øvet min back på gulv, så det var nice:) Vi blev lidt efter, da nogle lige skulle partnerstunte. Da jeg kom hjem, smed jeg trænings tøjet og hoppede i min dejlige store sove t-shirt. Den er så behagelig;) Der tullerede jeg bare rundt, tog billeder, ryddet op og selvfølgelig ligget i min skønne seng med min bærbar  .


Hvad har i lavet på denne søde fredag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar