torsdag, april 12, 2012

Meeting the Tinsleys!!

Gæt hvem er der i Århus!? Alison's forældre!

Hvis i har læst nogle af mine tidligere blogindlæg, så ved i, at min amerikanske cheertræner kommer fra Hartland, Michigan.10 minutters kørsel fra min by (!). Hendes forældre er i Århus for at besøge deres datter, så de kom selvfølgelig til vores træning igår;) Vidste faktisk ikke at de ville komme, men da vi var ude og løbe som opvarmning, så jeg dem, så gik bare og glædede mig til at møde dem resten af vejen. Da vi kom ind i hallen igen, kom Alison hen og spurgte om jeg havde mødt hendes forældre. Jeg sagde nej, og så tog hun mig under armen, og vi gik hen og introducerede hinanden. De var virkelig flinke og imødekommende mennesker! Vi snakkede meget om Michigan, hvordan min skole er, cheerleading og den cheer-camp jeg skal på :) Alison har selv været på den camp, da hun gik i High School, så både hende og hendes mor kunne fortælle en masse om det (og sagde at jeg skulle glæde mig) :D Vi snakkede også meget om the Gallaways, som er min rigtige værtsfamilie, jeg skal bo hos (Beth har haft ringet og snakket med Sandy). Har også snakket med Sandy om det, og de siger begge, at de er søde venlige mennesker ..men det vidste jeg jo godt :)

Beth siger, at jeg altid er meget velkommen i deres hus. Som hun selv sagde; "I'm sure it's going to be fun at your house, but it's going to even funnier at our house. Ooooh, you are going to spend so much time here, I'm so excited!" 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar