tirsdag, oktober 25, 2011

Heej!

Heej beauties!

Først og fremmest: Velkommen til mig blog! 

Jeg har oprettet denne blog, da jeg savner at blogge. Havde engang en blog, som jeg brugte som dagbog hver dag, men det fungerede ikke så godt, så slettede den;) Men nu er jeg tilbage, og glæder mig sygt til at blogge for jer.

I denne blog kommer jeg til at skrive, om hvad der inspirerer eller sætter nogle tanker igang hos mig. Det vil for det meste være mit liv, tøj, mode, smykker, kosmetik, neglelak og andet 'Fashion Related'.

Desuden tager jeg efter sommerferien til USA i 10 måneder som udvekslingsstudent, så det kommer denne blog nok også til at handle lidt om. Jeg har truffet dette valg, da jeg gerne vil prøve og opleve det amerikanske liv med footballgames, spirit, High School, burgers og ikke mindst cheerleading.

Det er ikke sikkert, at jeg kommer til at skrive så tit, men jeg vil gøre det, hver gang jeg føler, at jeg har noget jeg gerne vil fortælle og dele med andre. Dette er også min første gang, at jeg prøver at blogge (sådan for alvor), så synes at det er vigtigt at pointe ud, at jeg kun gør det for hyggens skyld:) Enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar